Doe een sportieve nulmeting

Bij onze gym in Dordrecht behaal je op een leuke manier jouw sportieve doelen. Bij ons sport je in een vriendelijke omgeving en krijg je veel persoonlijke begeleiding. Eén van de opties is het doen van een nulmeting, zodat jij jouw vooruitgang inzichtelijk kunt maken. De nulmeting biedt inzicht in je huidige conditie, kracht, gewicht en spiermassa. Vervolgens ga je aan de hand van jouw persoonlijke doelen aan de slag om deze cijfers te verbeteren.

Stokholm20210915-0365

Sporten met resultaat

 

Wil jij echt resultaten zien? Dan doe je een nulmeting voordat je aan de slag gaat in de sportschool. De nulmeting brengt in beeld hoe jij ervoor staat voordat je begint met sporten. Wat je precies gaat meten, hangt onder andere af van de doelen die jij wilt bereiken. Wil je bijvoorbeeld afvallen? Dan wil je natuurlijk je gewicht bij aanvang meten. Als het juist jouw doel is om een betere conditie op te bouwen, dan meet je bijvoorbeeld de tijd waarin jij een bepaalde afstand af kunt leggen of je hartslag bij inspanning. Er zijn dus verschillende manieren om de nulmeting vorm te geven. De allersnelste manier om jouw persoonlijke doel te behalen, is door te trainen met een ervaren personal trainer, zoals onze personal trainers in Dordrecht.

Krachttraining en nulmeting

 

Hoeveel kracht jij hebt, is relatief makkelijk te meten. Afhankelijk van jouw doelen bepaalt een deskundige coach welk trainingsschema jij kunt volgen, met daarbij het aantal herhalingen en het gewicht. De nulmeting begint bij een aantal vaste oefeningen waar jij aan gaat werken, zoals de squat, benchpress en deadlift. Na een aantal weken weet jij precies op welk gebied je vooruitgaat. Ook kun je jouw spiermassa en vetmassa laten bepalen om te kunnen checken of je meer spiermassa hebt gekregen.

Recensies

Ik train al verschillende jaren bij Zoltan, binnen maar vooral buiten in het park wanneer het kan en ben sterker en leniger geworden. Ook conditioneel heb ik stappen gemaakt. Buiten dat is het altijd plezierig om met Zoltan te trainen en wordt er veel gelachen. Zonder begeleiding kun je zelf ook trainen, maar met begeleiding wordt er op je techniek gelet en op een of andere manier geef je ook minder snel op. Een aanrader!

Peter Klip

Ik train al vele jaren bij Zoltan en Gerben. PT en sinds kort ook bootcamp buiten en binnen i.v.m. corona . Ze zijn kundig, betrouwbaar, innovatief, flexibel en gezellig. Een aanrader voor als je PT wilt, maar ook voor groepstraining. Stokholm gym is tevens op een prachtige locatie.

Carry v.d. S.

Dankzij de begeleiding van Zoltan ben ik van een totale niet-sporter getransformeerd naar een persoon die het heerlijk vindt om te bewegen en meer oog heeft voor een gezond leven. In zijn wekelijkse trainingen motiveert hij me met een breed scala aan gerichte oefeningen en hij houdt altijd het doel voor ogen. Dank Zoltan!

Suzanne van de Velde

Zoltan is een hele fijne trainer die het beste in je naar boven haalt en met een breed repertoire aan training helpt je doelen te behalen. Met zijn begeleiding verleg je je grenzen en haal je het beste in jezelf naar boven.

Achraf

Ik train al jaren met veel plezier bij Zoltan, trainingen zijn altijd gevarieerd en professioneel. Welk doel je ook hebt, Zoltan weet je altijd te motiveren om je doel te bereiken.

Kirsten

Ik ben begonnen bij Stokholm Gym om mezelf op te werken voor een opleiding bij defensie, en ik kan zeker zeggen deze mannen het voor elkaar hebben gekregen. Niet alleen helpen ze je met het behalen van je doelen, maar er wordt ook uitgelegd wat je moet doen en waar het goed voor is. Samen met goede voeding en een goede sfeer is motivatie nooit een probleem.

Jelle Ouderkerk

De afgelopen jaren hebben mijn compagnon Frank en ik getraind bij Stokholm Gym. De trainers kunnen je motiveren om net iets verder te gaan dan je zelf denkt te kunnen.

Mobile Water bv

Al bijna 4 jaar genieten van op mij afgestemde training, die mij erg fit maakt en houdt. Dank je wel!

Erik Gerlach

Goede persoonlijke professionele begeleiding en nog gezellig ook! Echt een aanrader.

Sandra G.

Ik train al ruim 7 jaar bij Zoltan en buiten het feit dat ik nooit een blessure had, zie ik nog steeds progressie. Daardoor blijf ik gemotiveerd!

Annemieke van Valen

Als ondernemer wilde ik meer tijd om te sporten. De persoonlijke begeleiding van Stockholm Gym zorgt er voor dat ik al twee jaar consequent sport op een realistisch niveau. Gerben en Zoltan zijn vakkundige personal trainers! Sporten is weer leuk geworden.

Arwi

Zoltan en zijn team zorgen ervoor dat training op maat wordt gegeven. Het is een gedreven team met veel gevoel voor humor, maar het einddoel blijft: Verbetering van conditie van de klant door middel van individuele begeleiding. De laatste 8 jaar heb ik mogen ervaren dat door de persoonlijke training van Zoltan, ondanks veel zittend werk, mijn conditie met sprongen is vooruit gegaan.

Gerard Mampaeij Nutritionist

Ik train al een paar jaar bij Zoltan, altijd super leuke trainingen en heel gevarieerd. Zoltan weet mij altijd te motiveren en heb daardoor al veel bereikt :)!

Sophie van Vuuren

personal training-1

Conditie meten met nulmeting

 

De beste manier om je huidige conditie te bepalen, is door te kijken hoe lang jij doet over een vaste afstand. Dit werkt bij zowel fietsen, hardlopen als zwemmen. Ook kun je jouw gemiddelde hartslag meten en de VO2 Max laten meten tijdens de nulmeting. Is het jouw doel om af te vallen met behulp van cardio of krachttraining? Je kunt thuis op de weegschaal gaan staan, maar spieren wegen meer dan vet, waardoor het kan zijn dat de resultaten tegenvallen als je alleen uitgaat van het cijfer op de weegschaal. Als nulmeting voor het sporten kun je jouw vetpercentage laten bepalen en specifieke lichaamsdelen opmeten, zoals de omvang van je taille, benen of armen.

 

Meer weten over sporten bij Stokholm Gym of heb je vragen over de nulmeting? Neem contact met ons op voor meer informatie.

 

Plan je intakegesprek

Vul ons formulier hieronder in voor een intakegesprek.



    Close
    About